ابوالفضل مامانیابوالفضل مامانی، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
بابای نی نی بابای نی نی ، تا این لحظه: 36 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
مامان نی نیمامان نی نی، تا این لحظه: 37 سال و 2 روز سن داره
کلبه عشقمانکلبه عشقمان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات پسرم ابوالفضل و دخترم نفس

سیزده ماهگی نفسم

1394/2/16 0:14
319 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان الهی من فدات بشم ک دارم بزرگ شدنت رو جلوی چشام میبینم الهی فدات بشم که بدون تو من هیچم حسی که به تو دارم ب هیچ وج گفتنی نیست خیلی دوست دارم بعضی وقتا از روی خوشحالی تو گریم میگیره میخوام از کارای که این ماه میکنی بگم زیاده ولی چندتاش رو میگم الهی اینقدر شیطون شدی که نمیدونم از کدوم کارت شروع کنم 

اول اینکه خدارو شکر دیگه خودت بلند میشی و را میری دوم  حرفایی که میزنی جیش و بابا و مامان و اب  دد اله ابر یعنی الله و اکبر الهی فدات بشم نفسم 

 

 

 

 

 

 

 


پسندها (7)

نظرات (3)

مامان فرح
16 اردیبهشت 94 0:39
خوش تیپ خاله دوست دارم،سیزده ماهگیت هم مبترک بتشه
مامان ندا و بابا اردشیر
پاسخ
مرسی خاله جون
زهرا
16 اردیبهشت 94 14:00
ماشالله خاله قربون اون خنده هات بره ماچ][ماچماچ]ماچ]ماچ][ماچماچ]ماچ][ماچ[پاسخ مرسی خاله جون ]
مامانی
17 اردیبهشت 94 12:25
سلام مرسی عزیزم بابت راهنماییت چه پسر نازی داری ماشالا خدا حفظش کنه برات
مامان ندا و بابا اردشیر
پاسخ
خیلی ممنون